perjantai 27. joulukuuta 2013

It's always rainbows and butterflies

Ulkona sataa ny ainaki viidettä päivää putkeen, ja mua ei ees haittaa koska elämä on ihanaa! Kyllä! Mää taas innolla odotan sitä pitkää matkaa maahan täältä pilvilinnoilta, minkä tipun sit ku tää kaikki ihanuus loppuu.



Joulunpyhät siis tosiaa meni Viinikassa nuudeleita syöden. Varmaa jokainen asiakas sano, että "ai sä oot joutunu nakkivuoroon". Se mitään joutumista kyllä mulle ollu. Mieluummi mää töissä oon, ku esittämässä mummun ruokapöydässä, että mulla on mukamas kivaa joululauluja kuunnellessa nälkäsenä, ku en tykkää mistää ruuista mitä sielä aina on tarjolla ollu.


Koolla on väliä. Sain pari tämmöstä jättipakettia, missä oli paljon kaivatut uudet ihanat pehmeet muhkeet tyynyt ja peitto. Lisäks sain hiustenkuivaajan, jossa se johto kelautuu sinne sisälle niinku imurissa! Siis en tiä siistimpää! :'DD Miksei kaikissa laitteissa ne johdot voi mennä sillai, ku ne on kumminki aina vaan tiellä.


(http://www.ponandzi.com/Pon_and_Zi/The_Pon%26Zi_Collection.html#14)

Joulupäivänä töitten jälkee pääsin vielä viettää laatuaikaa salaiseen paikkaan. Tää homma on menossa mun osalta kyllä koko ajan vaan enemmän huolestuttavaan suuntaan... Mut oikeesti, kuka vois vastustaa miestä, joka korjaa pikaliimalla mun rakkaimmat Vanssit (jotka Porin reissulla oli joutunu lasinsirujen uhriks)!?



Perus vessafilosofiaa @ Cityneste
Tapaninpäiväks oltiin Maijun kanssa kaavailtu YO-taloo ja Big Poppia, mutta Maiju tuliki kipeeks, joten täyty keksii plan b. Elisa onneks lähti mun mukaani ja soittelinpa eräälle eilispäivänsankarillekin, josko jotai synttärihommaa olis, ja olihan sitä. Elikkä suunnaks vaihtu Mallashovi, missä päivänsankari Juuso ja maailmalta palaillut Teme istuskeli Maken ja Tatun kanssa iltaa. Kaikkeni yritin, et olisin yo:lle päässy ja lopulta ku sain noi viis ylipuhuttua sinne, nii siellä yo:n edessä oliki sen verran pitkä jono, et mentiiki sitte Puumaan.

Tänään mun semikrapulaista ja väsynyttä päivääni piristi tieto siitä, että Gasellit tulee helmikuussa Tampereelle keikalle. Ihmettelen jo vähän itekki, miten voin kerta toisensa jälkeen olla niiden näkemisestä niin innoissaan. Mut ei siinä, onpahan taas jotain mitä odotella hihihihi :)

Sit vielä eilisillan parasta biisiä tähän loppuun ja sama Hätisversiona tästä:
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti